We wtorek 21 marca hotel Hilton w Warszawie gościł blisko 800 uczestników V Kongresu i Gali Sport Biznes Polska. Podczas wydarzenia podsumowany został 2022 rok w branży sportu i biznesu sportowego, a także uhonorowane osoby i podmioty, których działania szczególnie wyróżniały się na rynku w ostatnich miesiącach.
SBP to platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Do Sport Biznes Polska należą osoby związane z biznesem sportowym, zarówno organizacje sportowe, sponsorzy sportu, przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, jak i zarządcy obiektów sportowych czy organizatorzy wydarzeń.
Na uczestników V Konferencji SBP czekało 5 dedykowanych bloków tematycznych składających się z wystąpień ukierunkowanych pod konkretne sektory branży. W agendzie znalazły się zarówno panele dyskusyjne, prezentacje ekspertów, jak i rozmowy One vs One.
Główne tematy poruszane podczas paneli dyskusyjnych to rola samorządu podczas rozwoju sportu, efektywność i skuteczność wydarzeń sportowych w ujęciu budżetowym, turystycznym i promocyjnym oraz wyzwania związane z zarządzaniem obiektami sportowymi, w tym strategie optymalizacji kosztów.
W spotkaniach uczestniczył Andrzej Modzelewski – dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży oraz Kamil Walczyk – kierownik Działu Organizacji Imprez i Marketingu.
Foto: https://sbpolska.pl/