Cennik:
1. Wynajęcie kortu z szatnią i prysznicem - 10 zł/godzina
2. Wynajęcie kortu z szatnią, prysznicem, oświetleniem - 30 zł/godzina
3. Wypożyczenie 1 szt. rakiety i 3 piłek do tenisa - 3 zł/godzina
REGULAMIN KORZYSTANIA Z MIEJSKICH KORTÓW TENISOWYCH MOSiR ŁOMŻA
1. Miejskie Korty tenisowe przy ul. Zjazd 18 w Łomży są obiektem sportowo-rekreacyjnym administrowanym przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży.
2. Korty i szatnie czynne są codziennie w godz. 8:00 – 20:00.
3. W przypadku pogody uniemożliwiającej korzystanie z kortów (deszcz, śnieg, zbyt mokra nawierzchnia) korty są nieczynne.
4. Opłaty należy uiszczać w budynku administracyjnym zgodnie z obowiązującym cennikiem kortów tenisowych.
- wynajem całego kortu – każdorazowo za zgodą Administratora po uiszczeniu ustalonej opłaty lub podpisaniu stosownych dokumentów.
5. Szkolne grupy zorganizowane (pod opieką nauczyciela/instruktora) mogą korzystać z kortów po wcześniejszej rezerwacji, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
6. Wstęp na korty jest możliwy tylko w stroju sportowym i obuwiu o rzeźbie podeszwy dostosowanej dla kortu o nawierzchni trawy syntetycznej oraz po wykupieniu biletu, bądź zawarciu stosownej umowy najmu.
7. Grający mogą jednorazowo opłacić korzystanie z kortu na czas maksymalnie 2 godzin. W przypadku kiedy korty pozostają wolne, istnieje możliwość kontynuacji wynajęcia kortów po wcześniejszym uiszczeniu opłaty.
8. MOSiR zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji kortów z powodu rozgrywanych turniejów, organizacji imprez tenisowych oraz konserwacji obiektu lub złych warunków pogodowych.
9. Imprezy tenisowe organizowane na kortach odbywają się w oparciu o szczegółowe regulaminy tych zawodów.
10. Rezerwacji kortu należy dokonywać u Administratora kompleksu obiektów sportowo- rekreacyjnych przy ul. Zjazd 18 w Łomży.
11. Rezerwacji można dokonywać z maksymalnie tygodniowym wyprzedzeniem.
12. W przypadku rezygnacji z rezerwacji należy powiadomić Administratora najpóźniej na dzień przed wyznaczonym terminem.
13. Uporządkowanie nawierzchni kortu powinno odbywać się w ramach wynajętego czasu gry.
14. Kort zarezerwowany może zostać wynajęty innej osobie, jeśli wynajmujący spóźni się 15 min i nie powiadomi o spóźnieniu obsługi obiektu.
15. Na korcie obowiązuje zachowanie porządku, czystości, spokoju i ciszy oraz podporządkowanie się decyzjom Administratora obiektu.
16. Korzystający z kortów tenisowych nie powinien swoim zachowaniem zakłócać spokoju i utrudniać gry innym Użytkownikom obiektu.
17. Zabrania się:
- wykorzystywania kortów niezgodnie z przeznaczeniem
- przebywać na obiekcie osobom w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających
- korzystania z kortów bez zgody Administratora
- niszczenia nawierzchni poprzez stosowanie niewłaściwego obuwia
- jednoczesnego korzystania z kortu przez więcej niż 4 osoby (za wyjątkiem szkółek tenisa i wcześniej zgłoszonych grup zorganizowanych)
18. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i palenia tytoniu, wyrzucania gum do żucia i łupin pestek.
19. Zakazuje się wprowadzania zwierząt na teren obiektu.
20. Korzystający z obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone podczas pobytu na kortach.
21. Administrator obiektu nie ponosi odpowiedzialności za niezawinione przez siebie wypadki na ternie obiektu, a także za rzeczy zagubione przez korzystających z kortów.
22. Grający przebywają na kortach na własne ryzyko i odpowiedzialność.
23. Skargi i wnioski należy składać w zeszycie korzystania z kortów znajdującym się u Administratora.
TELEFONY ALARMOWE:
Ogólny alarmowy: 112
Pogotowie: 999
Straż pożarna: 998
Policja: 997
Straż miejska: 86 215 67 56
Administrator/Recepcja: 86 216 34 27
Kierownik kompleksu obiektów sportowo-rekreacyjnych: 784 001 446