• stadion_1000px.jpg
  • slider3.jpg
  • slider2.jpg
  • slider1.jpg
  • parkwodny_1000px.jpg
  • lodowisko_1000px.jpg
  • hostel_1000px.jpg

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży kolejny raz inwestuje w kapitał ludzki jakim dysponuje jednostka. Staramy się, aby we wszystkich zarządzanych obiektach obowiązywała najwyższa jakość obsługi klienta.

Dlatego też, w dniu dzisiejszym w sali konferencyjnej Hostelu MOSiR odbyło się szkolenie pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Udział w nim wzięły osoby, które na co dzień pracują na obiektach zarządzanych przez jednostkę, na których wykonywana jest obsługa czyli: Park Wodny, Pływalnia przy Niemcewicza, Hostel MOSiR, Lodowisko „Biały Orlik” oraz odkryty basen kąpielowy. Mamy nadzieję, iż dzięki takim szkoleniom obsługa klienta w naszych obiektach stać będzie na najwyższym poziomie.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

PŁYWALNIA


ILOŚĆ OSÓB:  37

PARK WODNY

ILOŚĆ OSÓB:  101

NASZE LIGI

Zapisz

Zapisz